Intro

Posted: April 30, 2007 in ce mai vad

De cateva zile tot incerc sa scriu ceva, sa gasesc ceva, sa ma leg de ceva…nu reusesc sa ies din monotonul, birou,nimic,pe intuneric acasa, mancare de seara, tv, cautare a viselor pierdute, pierdut printre visele regasite…
Astazi…desi ,parca-s mai obosit si mult mai racit am spus sa incep cu acest asa numit intro…
ceva muzica m-ar fi binedispus…mi-o pot imagina ca sunand in surdina…
iar pt inceput as alege ,o piesa foarte draga mie, lamb cu gabriel…

Am vazut un documentar despre Everest iar apoi o discutie absolut savuroasa la 100%(Robert Turcescu, Dan Chisu,Bogdan Teodorescu) despre calatorie,turism, locuri pitoresti, nu tocmai turistice, mancare, obiceiuri ,oameni…Drumul matasii,Vietnam, Chile,Peru,Argentina, Tara de foc, Mexic,Turcia, Grecia …prea putin altceva.

Am perdele cu noapte pe la geamuri, nu stiu cum sa imi sterg din “categories” anumite titluri alese, ochii imi fug ,imi cad de oboseala si ma intreb doar daca o sa-mi pun un film ,cat sa adorm sau pur si simplu, am sa adorm doar…

Noapte buna, oriunde te-ai afla,oricine-ai fi…

Comments
  1. Speedy says:

    am gasit blogu asta in timp ce cautam site`uri cu povesti despre fantome si am fost intampinata de un intro condimentat si cu putina fantezie,asa cum imi place mie:)!
    acu sa vad ce contine:D

  2. Interesant postul tau. Zilele urmatoare o sa parcurg mai multe posturi.

Leave a Reply

