Liverpool-Chelsea 1-0(4-1 lovituri de la 11 metri)

Posted: May 1, 2007 in sport

Savurez sportul, imi place spactacolul si incrancenarea cu care se joaca…am crescut jucand/privind fotbal, l-am imitat pe jordan in baschet si am incercat sa cobor pe schiuri ca si Tomba …
Printre favoritele mele , in fotbal, Liverpool acupa un loc fruntas, pe care il impart cu Barcelona si Dinamo din campionatul intern iar meciul meu preferat e de departe acel Milan-Liverpool 3-3 ,dupa ce la pauza fusese 3-0 pt Milan si incheiat cu victoria tot la 11 metri a englezilor intr-o finala de liga a campionilor.
Azi, intr-o semifinala de liga ,la 2 ani distanta, liverpool a jucat la fel de frumos si a castigat, greu, dar parca meritat in acelasi stil…Inca o data fotbalul a fost tacticizat pana la extrem, dar parca , te bucuri cand vezi ca ,pana la urma, castiga cei care joaca mai deschis si risca macar un putin mai mult decat adversarul …

Leave a Reply

