5 minute inainte de culcare +inca 2=7 minute

Posted: May 20, 2007 in cutia cu cioburi

candva am scris pe un prim blog ceea ce am mai jos…
pt ca pe viitor am sa scriu mai mult aici, probabil ca am sa aduc incet incet continutul acelui blog in asa numita “zona”, cutia cu cioburi , care s-ar vrea ceva mai demult intiparit in memorie si , pus la pastrare, in pagina ,in eter…ceva ce m-a obsedat,ce m-a facut sa zambesc, m-a miscat intr-un sens sau altul, m-a sensibilizat…
expresii , imagini, ganduri, proiectii , nelinisti , vise , cuvinte…

5 minute inainte de culcare

“ce greu sa apuci sa scrii ceva in timp record…
cineva spunea ca n-ar posta nimic in eter daca ar considera lipsit de interes acel ceva…
eu, revin la mai vechea mea idee , de a salva ceva din mine…poate poate ,intr-o buna zi am sa reconstruiesc cuvinte si expresii din trecut…
mi-ar fi placut sa am undeva ascuns o groaza de cuvinte din trecut…sa le scot apoi si sa le pun mai actual in poveste…

o imagine de vara la munte am in cap, o caruta parasita, numai cu rotile din fata ramase intregi, cate o cabana presarata din loc in loc, mici izvoare iesind linistite de nicaieri, gol, aer curat, nimic…liniste…
drumeti rataciti, afine, popas cu muscaturi din branza si din rosie,iar pateul desfacut si pus pe paine nu e nicaieri mai bun

as vrea sa reconstruiesc imagini…gata cu cele 5 minute.
perdelele cu noapte la geam…noapte buna ,oricine ai fi tu…ma intorc la vise

Leave a Reply

