Loc ascuns

Posted: May 30, 2007 in ce mai iubesc...

Multi dintre noi avem unul, mai multe… locuri in care ne simtim noi, locuri care ne amintesc de ceva, de cineva, care ne inspira, ne indeamna la poveste, la visare, la uitare,la lasat gandul liber, la admirat in treacat,contemplat, privit in ochi…
O cronica de film corean(sunt mare fan de filme sud-coreene) spunea ca personajul principal a plecat intr-un loc in care sa gaseasca uitarea…nu stia daca exista acel loc, dar asta era scopul si telul suprem…sa-l gaseasca pt a uita.
Eu am un loc care e undeva intre vis si realitate, cateodata ma intreb cat e de real pt ca il stiu doar din vise, alteori imi spun ca e cat se poate de real pt ca l-am vazut….era in drumul spre munte(ce curios, cum am inceput sa vorbesc de drumuri de munte,la radio, a inceput sa cante phoenix,piesa strunga)…adica,daca-i munte si loc intre lumi, avem nevoie de haiduci si de muzica de fluier…
Revenind la loc…e un luminis,intre inaltul muntelui si padurea ce-l flancheaza la poale.
Locul e ca un platou drept,ca o poienita , in care cativa copaci dispusi in cerc aproximativ,strajesc drumul spre munte…
Nu poate fi ocolit, padurea deasa de o parte, prapastia pe cealalta,iar drumul coteste…te lasa o perioada la odihna, apoi te indeamna la pas rapid, cat sa nu te prinda intunericul din urma…
Desi undeva, parca visele sunt stranse laolata, parca totul sta in loc, o chitara si o poveste la ceas tarziu in acel loc, ar fi de dorit…zgomotul padurii si in acelasi timp linistea te tin in loc si in acelasi timp iti deschid drumul spre un alt vis…spre un alt ceva, posibil, imposibil…nu mai conteaza.
Ma intreb si azi daca acel loc exista? In minte , exista , pt ca in trecut l-am vazut cand imi cautam sufletul…
Dar in suflet?
Si in suflet…pt ca l-am vazut macar si atunci cand mintile imi erau departe…

Comments
  1. chrysallidis says:

    e inca ascuns in suflet si mintile nu sunt departe de el…

  2. Speedy says:

    ce visator8->
    ai dreptate,fiecare are un loc al lui…la mine e mereu blocat la apus de soare cu el alaturi privind cum orizontul se topeste in flacarile ferme ale ochiului de rubin 8->…magic!

Leave a Reply

