Kumm

Posted: July 12, 2007 in ce mai vad

Cred ca trecut un an…imi era dor sa-i vad, sa-i ascult, sa ma bucur si sa cant alaturi de multime.
Locatia a fost clubul taranului roman, undeva in spatele muzeului cu acelasi nume, iar in meniu am avut o intalnire cu prietenii, cateva povesti, un pariu pe o pizza si o bere, un vin alb si sec, multa muzica si cateva vise apucate de coada printre melodii.
Ciudat, vedeam formatia de care ma leaga multe amintiri, dar nu gaseam prin sala imagini pierdute din trecut care m-ar fi intors acolo…am inchis ochii un putin, am avut o tentativa sa sar in sus de bucurie cand mai recunosteam ceva, mai inganam, mai stiam cate un refren dar mi-a fost atat de dor de Byron incat mi-am pus intrebarea care mi-o pun inca de cand a avut loc scindarea.
Se poate Kumm fara Byron?
Se poate, dar nu e Kumm-ul meu, cel asteptat, cel nebun, cel care a lasat urme adanci in mine, mi-a facut programul, mi-a adus vise inapoi, a cucerit redute care nu prea puteau fi atinse de formatii autohtone pt ca sunau atat de altfel si, in final, nu a mai ramas decat parte din sunet. Voce nu.

Cum nici Byron nu e Byron fara Kumm…e doar o voce, ceva injumatatit, ceva ce ar putea sa fie chiar Byron in viitor, dar sigur pt mine numai si numai daca macar pt un putin ar reface ceea ce a fost.
Ma gandeam ca poate cand am sa deschid ochii, am sa trantesc microfonul..si de undeva din sala, Byron sa-l ia si sa ridice iar publicul in picioare.
Un alt vis, o incercare de intreg…sunet perfect si voce data pe mut versus imagine fara de sunet…dar cu voce ? Asta-i intrebarea.

Tarziu in noapte, melodiile se opresc, un vers frumos incheie suita “ti-as picta umbra pe orice perete”…noapte buna, calatorule…

Leave a Reply

