Turul Frantei

Posted: July 16, 2007 in sport

Se poate spune ca mi-a placut mult si imi place in continuare sportul. Inca mai joc fotbal, tenis, rar, joc si baschet, sezonier ma urc pe schiuri, inot, alerg fara sens….visez, deviez.
Ma uit la TV si la multe altele, greu insa m-am lasat prins de sporturi cu motor, ciclism, hipism, tir, box etc…erau pt mine sporturi la care ma uitam un putin si treceam peste, pt ca nu ma vedeam practicand unul dintre ele.
De cativa ani, am fost indrumat sa ma uit la ciclism, la turul frantei, sa-i dau 5 minute, nu mai mult, sa privesc, sa ascult, sa incerc sa inteleg.
Normal, s-a intamplat ceva ciudat, desi nu puteam sa cred ca o sa si dau ascultare acelei recomandari, am facut-o si mare mi-a fost mirarea cand cele 5 minute s-au transformat in 15-20, poate chiar mai mult, iar peste o zi si mai mult si tot asa.Au trecut 3-4 ani de atunci…
N-am ajuns sa cunosc ciclismul, n-am ajuns departe, inteleg un ceva, dar privesc si ascult, ma minunez, vad imagini, peisaje, stari…si imi place din ce in ce mai mult. Comentariul, nu mi-l pot imagina a altora decat a celor cu care m-am obisnuit, cei doi Radu, Baciu si Naum. Fascinanti.
Iar daca mai adaugam un colt de peisaj, rupt din cartea cu poze a lumii, o catarare, un drum serpuitor de munte, o coborare in mare viteza, figurile desfigurate de efort si totusi mainile lasate de pe bicicleta la final, am intreg tabloul care ma tine oarecum in priza de cativa ani in vremea aceasta, de vara.
Ce repede trece timpul, nici n-am simtit ora 0 cum s-a strecurat pe sub usa, un interviu cu cei doi, ajuns la final, inca o zi incheiata, cu un zambet pe buze pt un comentariu altfel.
Oameni de sport indragostiti de meserie… versus, un impatimit de sport din fotoliu, de pe maidan,zgura sau de langa panoul de baschet, care-i admira, nimic mai mult . Si se mai termina o zi…noapte buna, sport pe doua roti….alege un vis…

Comments
  1. mouse says:

    aceleasi comentarii ca de obicei… 7 erori

Leave a Reply

