Cum ti-ai petrece o zi cu tine ?

Posted: July 22, 2007 in cutia cu cioburi

In mare, ce se gaseste mai jos a fost scris acum 2-3 luni, am mai schimbat putin, am adaugat ceva in final si pt ca vroiam s-o aduc de pe vechiul blog…iat-o…

Stau prost cu timpul…de fiecare data imi spun la inceput de vineri…am sa ma odihnesc, am sa vad filme, am sa citesc in liniste, am sa ma uit la tv, am sa rad cu prietenii, am sa fug de nebun dintr-un loc in altul, am sa merg la concert, am sa dansez, am sa visez cu ochi deschisi si cate si mai cate…
Cateodata chiar n-am chef sa fac nimic…doar sa ma scol si sa zac in pat de dimineata pana seara…iar in dimineata in care ar trebui sa merg la munca, as face exact acelasi lucru, as sta in pat si n-as face nimic.
Aduce a Office space, de acord…dar asta simt ca as face…

Ce fac de fapt?
Termin prea tarziu ziua de vineri, o “sfarsesc” intr-un restaurant de cele mai multe ori, apoi adorm la filmul pus sa mearga ca fundal, ma scol devreme, ma simt obosit, ma invart in casa, incerc sa scriu, vorbesc la telefon cu parintii, apoi cu parintii ei, iesim, cafenea, cumparaturi, poate film…citesc inca 7 pagini din cartea lui Alex Leo Serban: “De ce vedem filme”, inca 4-5 din Ghidul lenesului, ma uit pe blogul lui Exarhu pt ca-mi place si poate fur si 20 de minute de privit la un meci…si vine iarasi seara, noaptea si totul se repeta pana ajung sa schimb cartea, filmul, meciul, prietenii…

Ce as vrea sa fac, maine fiind vineri ?
Sa vad un film, sa scriu, incet incet si sa revin la acest obicei, sa ma plimb, sa intru in librarie, sa vorbesc si despre altceva decat despre servici, casa, copii, sa uit putin de mine, sa beau un vin bun, sa merg la un concert in laptarie(mi-e chiar dor), sa ma vad cu oameni pe care nu i-am vazut de mult, sa mai incerc un film…doar mi-e dor si de poveste.
Iar daca-i poveste, pot orice…chiar sa merg spre munte, unde zapada ar fi inca pe creste, mi-as lua schiurile in brate, as urca panta, mi-as da drumul si tot asa, pana as ramane doar eu, cu muntele, un punct negru intr-un ocean de alb, iar apoi as cadea din picioare de oboseala.

Revenind…
Cum mi-as petrece o zi doar cu mine?
Poate putin din fiecare si in acelasi timp n-as face nimic…
Daca pot sa nu fac nimic si in ziua urmatoare, cand ar trebui sa merg la lucru, la fel as face..
Poate ca as cauta iar lucruri simple sau ganduri lasate in trecut pe strada, poate ca m-as lasa gasit de ele, poate ca as cauta povesti in care sa intru, labirinturi care sa ma provoace, puzzle-uri, as saruta cu pofta noaptea cand ar veni apoi m-as afunda in pat si n-as face nimic, doar as sta, sa simt cum vin si pleaca visele.

Comments
  1. just me says:

    misto. si nu sint mouse 🙂
    cautam comentarii la makine, asa am dat de blogul tau.
    nu-mi cer scuze c-am dat buzna, dak nu era si pt altii era private.
    iti recomand o carte: Casa somnului de Jonathan Coe
    si un site pt knd nu mai stii ce sa asculti: lastfm. dai “placebo” de ex. si-ti face el playlist cu similari. fara reclame, fara intreruperi, fara batai de cap.

Leave a Reply

