Au venit nemtii…mancati-as

Posted: July 30, 2007 in ce mai vad

Noir Desir in boxe, asa, inainte de bagat in pat…o Marlene…voce groasa, te misca…
Cum de altfel te misca si orice tampenie vazuta la TV cand joci la trecerea timpului cum am facut eu astazi…
frumos, in pat, zapam si m-am oprit pt niste scheme a lui cabral pe acasa tv, apoi imediat am vazut un promo la viitoarea “povestire” de seara”, scria “Taierea motului nepotului bulibasei din Dobreni, Mircea Mondialu’ ” si mi-a fost de ajuns ca sa mai zabovesc un putin.
Iar ce am vazut a intrecut orice asteptare. Cu mult.
Oare cum sa povestesc, cu ce sa incep pt ca au fost atatea?
Taierea motului incepe mai intai in casa construita de Mircea Mondialu’ pt fiul sau, i-am uitat numele, dar il stiu pe cel al norei, Nela Mondialu, care isi prezinta casa, camera cu camera, aranjate de ea si de o prietena, apoi rochia, care a facut 18 milioane, plina de paiete, pietre semipretioase, sclipici, apoi piscina in care nu prea fac baie,dar o au, apoi baile, cu telefon la cabina de dus…

Lumea incepea incet incet sa se adune, alaiul pleaca la nas, cu sticle de whisky, un curcan viu tinut de aripi !!!, daruri, apoi se muta din nou la casa mondialilor…incep recitalurile, lautari ingropati in bani “fara numar” si discursuri de mare exceptie…
Minune la microfon, canta, mai zice cate una gen: “prea multi bani, ma ingropati in bani, mai lasati si la altii”…guta e numai unul, zice si el ceva vorbe de duh…”Il cunosc pe dl Mircea Mondialu, e un om finut si la propriu si la figurat si chiar vreau sa “complectez”, ca e un om de caracter, om care stie sa respecte”…apare si bunicul Mircea, motherfuckeru’ clanului spoitorilor, “Toata lumea ma iubeste ca si eu iubesc toata lumea”, “pot sa las prietenii sa complecteze cateva vorbe|”, in fine,manelisti, dansatoare din buric, dialoguri “de mare exceptie” culminand cu artificiile de final, la care toti au fost de acord, cu ceea ce a zis unul cu mintea mai libera “au venit nemtii, ca-i atata lumina pe cer”.
La toate astea, coloana sonora a evenimentului ar merita copiata.
Si poate modelul de tort, oricand la un muzeu al kitchului intr-un loc fruntas.

Leave a Reply

