Adunate pe retina(Croatia, prima parte de concediu)

Posted: August 7, 2007 in ce mai vad

Ma uit la ceas, ce as putea scrie in timp asa scurt…incerc sa o iau cu inceputul si sa ma opresc atunci cand ceasul de la internetul gasit “cade” si cei cu care sunt aici, m-ar vrea acasa, nu de alta, dar mergem la masa.

Am plecat cu intarziere mare din tara, in loc de 8 dimineata din Timisoara si 9 din tara, cred ca a fost 10 din Timisoara si 12.30 din tara, opririle au fost mult mai dese, iar drumul prin Serbia, intortocheat pana am ajuns la autostrada…si obositor si monoton, oarecum si scump, cand am trecut deja la autostrada.
In Jimbolia am alergat dupa asigurari, in Novi Sad ne-am ratacit, apoi pana am ajuns la liman si am trecut oarecum niste munti(mai mici) apoi am pierdut cursa cu cronometrul.
Nu era o cursa contra cronometru, in fond, doar cazarea noastra nu era asigurata in Rovinj, punctul final al primei parti din calatoria noastra.
Dupa o masa ciudata la intrarea in Croatia si inca multe opriri am ajuns in formatia de 6 oameni plus unul inca nenascut in burta Andreei pe la ora 10 si ceva in Rovinj.
Cazare n-am gasit imediat, dar cu ajutorul unui tip care se ocupa de parcare am ajuns sa impartim un apartament de 3 camere…incepea concediul
Peisaj frumos, vazut din masina, marea seducatoare foarte aproape, curata si oarecum foarte linistita…si un restaurant bun, cateva povesti spuse la oboseala au incheiat noaptea.
Abia incepea totul …si eu trebuie sa inchei aici.
Noapte buna , calatorule…sunt in urma, dar vin cu povesti…incet incet…

Doar ca idee si fara nici o legatura cu ceea ce am scris mai sus, Nena canta 99 Luftbalons acum in internet caffe…imi place

Comments
  1. AA says:

    enjoy your holiday…
    te astept in virtual, tacuta si rabdatoare, si ascultand iarasi si iarasi “Viens jusqu’a moi”…

Leave a Reply

