Fara sens…

Posted: August 23, 2007 in cutia cu cioburi

Mi s-a facut dor de the Cure, la ceas de seara, am inceput sa caut, sa-mi pun piese, sa-mi amintesc, sa vad cand mai au concerte in acest an si cat sunt de aproape…apoi mi-am amintit de un film, totul e iluminat, am citit putin despre el si am decis ca am sa vreau sa-l vad, apoi m-am gandit la carti de vacanta desi eu tocmai am fost acolo si n-am reusit sa duc la capat decat “Sambata” a lui Mc Ewan, celelalte, care mai de care, au fost sacrificate de dragul peisajului, al discutiei, al marii, restaurantului, plimbarii…
apoi mi-a revenit in minte o imagine care se intoarce mai mereu inapoi la mine, ori de cate ori imi las gandul sa zboare…o stare in miscare, in tren, pe un culoar cu lumina difuza, cand dupa o perioada alegi sa mergi la baie si esti somnoros si ametit si abia calci si oarecum totul se invarte…si desi nu e nimeni, sau rar de tot cate un fumator…iti pare ca o trecere spre ceva sau astepti ceva, ca si cum orice ar fi posibil…poate nebuna din vis, poate zburatorul , poate doar un misterios domn T si a lui pipa…sau poate doar o iluzie si nimic altceva…

am trecut la air si m-am uitat la ceas, cam fara sens, ce-i drept, nu astept nici un tren…si ma intorc la o alta imagine, din reconstruction(film pe care-l recomand cu drag), la inceput, o scara rulanta la metrou, un el ce coboara, o frumoasa ea ce urca, un mic schimb de priviri, putin fum, un strop de magie si gata-i povestea…
pare atat de simplu…daca s-ar fi terminat totul acolo, poate ar fi fost una dintre cele mai frumoase povesti…

trag perdeaua cu noapte…mai un rammstein de noapte buna…nimic altceva

Leave a Reply

