Ganduri la ceas tarziu

Posted: September 11, 2007 in ce mai vad

Fereastra camerei are stropi de cealalta parte, daca o privesc in semiintuneric, vad umbra unei usi, poate o trecere spre un altceva, poate doar un ceva spre un niciunde…la dreapta usii, cateva luminite, oameni care n-au somn, sau care poate, ca si mine, vad umbra unei usi…si alte luminite.
Am citit cateva bloguri, nimic care sa-mi capteze atentia in mod special, cateva stiri, cateva ganduri ale celor din spatele ecranului, mai cate o poveste…Mi s-a spus ca am inceput sa intru tot mai mult in partea de film, daca tot imi place, apoi ca fac ce fac si mai bag cate un top, care in mare nu intereseaza pe nimeni, cateodata nici chiar pe mine. Adevarul e ca de multe ori, inspiratia e plecata departe de unde ma aflu, iar daca sunt prea apasat de ziua care tocmai a plecat la culcare, apelez, pt schimbarea starii, la cutiuta cu vechituri…si asa ajung la copilarie, locuri din trecut, imagini, personaje.
La tv, un spectaculos meci de baschet, campionatul european, Spania-Israel, 74-68, la ora asta, se joaca…mai un sfert…ma gandesc sa-mi fac o categorie speciala, in care sa pot recomanda, fara regula, un ceva, un eveniment, o imagine care se repeta, cateva cuvinte si toate celelalte. O sa se numeasca, recomandarea zilei, iar daca o sa lipseasca intr-o zi, ca regula, o sa poata fi folosita, una din recomandarile din trecut, inca posibila. O sa apara de maine, dupa ce in prealabil o sa apuc sa ma documentez .

Astea fiind spuse, imi las ochii mai mici, inchid geamul, usa-i inca acolo, bat, iau visul, noapte buna calatorule.

Leave a Reply

