311 de cand am vazut 432

Posted: September 13, 2007 in recomandarea zilei

Mi-e greu sa nu-l recomand, pt ca am considerat ca e unul din filmele mari si bine facute ale ultimei perioade. Aprecierile nu au incetat sa curga, bine filmat, cu o poveste dura, care curge insa in ritmul dictat de Mungiu , intunecat, crud, ancorat in real, un film care te pune pe ganduri mult timp dupa ce ai iesit din sala.
La cat ma pricep, as zice si extrem de bine jucat.
Singura mea problema legata de acest film este ca nu m-a prins ca subiect si ca film in sine…nu-i genul meu, consider doar ca-i bun, doar ca mie nu-mi place. Cu toate astea, trebuie vazut, trebuie dat mai departe, trebuie aratat cum a fost, trebuie amintit…
311, ar fi fost raspunsul corect la intrebarea(Cand ajunge filmul in cinematografele din tara?) adresata de mine regizorului, dupa ce am vazut filmul.
Raspunsul direct nu l-am primit atunci, mai mult, intrebarea mi s-a intors(ce inteleg prin cinematografe din tara?)

Apoi doar m-am bucurat de Cluj si de filmul ce avea sa vina si de celalalt film si de inca unul…si tot asa…mi-e dor de acel oras…mi-e dor de oamenii din acel oras…

Leave a Reply

