Pierd(ut)

Posted: October 1, 2007 in cutia cu cioburi

Zilele trecute mi-am pierdut o bluza de trening la care tineam foarte mult, ciudat sa te atasezi de lucruri, aveam insa senzatia ca acea bluza a vazut multe, a trecut prin multe si mi s-a parut ciudat sa o pierd, in drumul de la fotbal acasa…cate un pix pierd in fiecare saptamana si cate un gand, lasat slobod si taiat din fasa in momentul cand mi se cere atentia …mic copil, apoi adolescent, imi uitam pe rand adidasii in banca sau chiar in vestiar, treningul, cu tot cu plasa, in diverse locuri care mai de care.
Se intampla, foarte rar, sa le gasesc imediat, de cele mai multe ori nu le mai gasesc, sau le gasesc peste ani, cand nu-mi sunt de nici un folos. Penarul l-am pierdut, bani din buzunar am pierdut, la loto pierd de cand ma stiu, la carti pierd, dar risc in continuare…pierd si cu varsta, totul imi pare mai incet, pierd in viteza, in rezistenta, in timp liber, in capacitatea de efort, in filme vazute, cuvinte citite, ore in care sa nu fac nimic, sa nu caut, sa nu visez, sa nu vad….doar sa stau.
Mai pierd cate un prieten, cate un curs, cate o sedinta(asta parca n-ar fi o pierdere), un metrou, un specatacol, un film, un vis, o privire in ochi, o gura de vin, o poveste, un foc de tabara…
Un drum poate, un zbor, un alt zbor, o intalnire, un proiect, un loc, un alt loc, un job, incet incet mintile…

Vad cifre peste tot, incerc combinatii, imi amintesc cum a fost in vara trecuta, imi vine sa scriu cate un articol sportiv(nu stiu de ce sportiv), sa ma pierd in imagini care sa ma duca departe, in tara fara de ganduri clare, in care noi mergem de mana….

Am mai pierdut un an de studiu, unul in care sa-mi definesc clar drumul, unul in care am fost atat de nehotarat si n-am facut pasi psre redefinire…si brusc ma apuca un dor de munte, pt ca am pierdut ani de cand n-am mai fost acolo, dor de zapada, de linistea din casa cand doar focul arde in soba…si-ti vad ochii scanteind.

M-am mai pierdut si pe mine si pe tine si pe noi si pe ei si-un jurnal pe tren, si-un zambet strengar, si o sansa sa fac altceva.

Si-am mai si castigat, aproape tot ceea ce am pierdut vreodata, pt ca indiferent de ce-am iubit si si iubesc, se intorc toate, fara ragaz in mine….si eu ma intorc usor acolo unde totul e posibil….pt ca nu vreau sa fii pierdut copilaria.

Leave a Reply

