Muse in ochii mei…

Posted: October 7, 2007 in ce mai vad

Ieri noapte am fost sa vad “cea mai tare trupa live din Europa” la stadionul national de rugby. In deschidere, fostul vocal de la Suede, Brett Anderson, a incalzit putin atmosfera, pt ceea ce avea sa vina.
Afara foarte frig, parca special adus din Anglia ca sa intregeasca concertul, cativa stopi de ploaie si permanenta proasta organizare( de data asta, o singura intrare pt accesul in stadion, cozi pe care nu le respecta nimeni, imbulzeala, nervi, tipete, amenintari…dar trecem peste.
Voce calda, piese mai rapide, apoi mai lente…in mintea mea nu prea concep ca unii ca Suede sa cante in deschidere la Muse…dar asta-i alta poveste.
Sunt mai mult decat multumit de “deschidere”…imi amintesc cuvinte, am imagini din videoclipuri in fata…ma pregatesc de un concert tare si uit de frig.

Apoi incepe, lumini, imagini, reflectoare, muzica…totul pare pe drumul cel bun, publicul gusta si intra in jocul propus, ovationeaza, se bucura si danseaza, canta chiar pe anumite pasaje…cei 3 Muse, se joaca cu instrumentele, scot din ele ce au mai bun, intra in show ca niste actori care-si joaca piesa de cativa ani buni.
Ceva insa lipseste…ceva insa nu reuseste sa-i apropie de “suflet”…ceva e undeva departe…
Lipsea ceva, n-am reusit sa descopar ce, dar e ca si cum esti in mare satisfacut de o masa si iti mai trebuie ceva care sa compenseze un mic detaliu, aproape inexistent, dar care ti-a taiat pofta.

Apoi am inteles ca e ceva legat de gust, pur si simplu, desi mare parte din cei 13000 de spectatori au iesit cu un ceva placut lasat in urma, eu am ramas destul de indiferent.
Am privit, am simtit ca-mi plac potrivit, n-am gasit poveste, am auzit sunete care nu mi-au placut si apoi s-a terminat asa, in coada de peste…caldut, departe de cald si oarecum departe si de rece.
Mergem mai departe…
Poate cand au sa revina am sa-i simt altfel…
pana atunci, cum spuneam, caldut…

Leave a Reply

