Unora le place…filmul

Posted: October 9, 2007 in filme, recomandarea zilei

Am deschis tarziu tv-ul, parca nu aveam chef de el, dar cum nu aveam nici de net si nici de o carte la ceas tarziu, am gasit, totusi, niste imagini care sa ma “fure” la tv.
Ultimele 20-25 de minute din Thelma& Louise au trezit pt a nu stiu cata oara spiritul acela de “om indragostit de drum” in mine.
Mult mi-a placut filmul asta, cred ca locul lui e alaturi de marile filme, in orice clasificare.

As scrie mai multe despre T&L, visez insa sa incep sa scriu la un fel de culegere pt iubitorii de film, sa spunem, o replica la cartea aceea cu 1001 de filme de vazut intr-o viata…
Sigur, alaturi ar sta si excelentul Umbrele trecutului a lui David Cronenberg, astazi pe Cinemax de la 21:00.

Multe multe altele, ar mai fi, ma opresc aici, pana intr-o buna zi…

Comments
  1. cristirica says:

    M-am uitat si eu cu placere la filmu’ asta aseara….am dat intamplator peste el si, desi l-am vazut de vreo 4 ori pana acum m-am uitat la el iar…bun film, musiu!

    O sa ma uit deseara la CINEMAX la filmul lui Cronenberg…multam de recomandare.

Leave a Reply

