Stare…

Posted: October 17, 2007 in ce mai iubesc...

Incet, tacut, mai cate un cuvant, mai cate o privire pe geam…e tarziu, ochii imi pleaca de pe fata, mintea mi-e inceata, obosita, lumina bate difuz…obosit, cu ganduri spre munte, spre alb, cu mici nimicuri, inconjurandu-ma.
Un ochi cade pe ultimul Republik, o ureche pana acum absenta, aude inca sunete din copilarie, cineva se bucura de o sticla pe afara, cainii, culmea, il cam lasa in pace….Republika din decembrie o sa fie scris de cititori…imi incolteste o idee.
Azi am vorbit despre mancarea din perioada studentiei, eu unul ma gandesc la acel elan si acea nepasare din acea vreme…si lumea merge inainte, si viata, se mai scurge un putin, mai trece o zi, iar oamenii normali, sunt de mult la culcare…mi-as aprinde o tigara, apoi as cauta un loc ferit, ascuns, cu soare inselator…dar inca acolo….un film, Garden state, ca de final de zi…apoi ma arunc in patu-mi plin de cuvinte pierdute de cand erau vise….noapte buna, calatorule…

Leave a Reply

