Primii fulgi…

Posted: October 21, 2007 in ce mai vad

O zi la munte, nimic special, doar o incercare de a sta departe putin de Bucuresti…si totusi, aerul rece, soarele ce trecea de varfuri si crengi, plimbarea usoara printre strazile pustii, linistea, gogosile cu nuci si miere, prietenii, vinul bun, turul cramelor, povestile din spatele fiecarui soi, sticle de vin, iar oamenii, cuvintele, gestica, mimica, noul, firescul…si nu in ultimul rand primii fulgi, prima zapada, mirosul de iarna, albul, mi-au indus o stare care n-am mai avut-o din concediu.
Relaxare pt o zi…desi undeva am inceput sa-mi fac griji cand am vazut ca ziua a trecut de mult spre noapte, m-au linistit imediat prietenii, facandu-ma sa uit, apoi marea de alb mi-a acaparat privirea, mintea, gandurile…am adormit privind un geam la care dansau fulgii.

Copil fiind, iubeam dimineata in care ma trezeam si vedeam afara pe geam prima zapada…acum am adormit cu acel gand, speram din tot sufletul sa nu dispara, doar vazusem primii fulgi…
Dimineata…am deschis ochii usor, am privit geamul, fulgii erau inca acolo, un prim zambet…incet, cat sa nu se sperie, am ajuns la geam…am inchis ochii, apoi i-am deschis…eram din nou copil, pret de cateva clipe…
Afara alb, imens, cat vezi cu ochii…si caini husky care se bucurau ca de o noua viata…

Aproape luni, afara ploua, am dormit aproape toata dupa amiaza de dupa drumul care ne-a adus in Bucuresti…
nu cred ca am visat ceva, ma mai trezeam, mai aruncam o privire la tv, mai citeam un rand…
Mai aruncam o privire la geam, credeam ca e posibil…dar albul inca ramane la munte.
Raman si eu pt un putin cu gandul acolo, macar pt ideea de a fi inca putin relaxat, ca in vacanta.
Nimic altceva…doar putin alb

Leave a Reply

