Balul

Posted: November 8, 2007 in teatru

balul0.jpg

Atat de simplu si atat de incantator…asta am afirmat in momentul in care am iesit de la spectacol.
Piesa e un fel de istorie mederna a Romaniei strabatuta in pasi de dans, condimentata cu scene tragi-comice prin care probabil am trecut fiecare sau macar am citit in existenta lor in manualele de istorie.
De la micul Paris, atmosfera de inceput de veac, prin razboaiele mondiale, prin falsificarea alegerilor, perioada de incertitdine de dupa si apoi golul comunism in floarea lui si pana s-a ofilit odata cu primii fulgi de zapada din ’89. Totul in doua ore de spectacol ce m-au bine dispus si mi-au adus din vise acasa…cateodata doar constati ca ai iesit din acea perioada “neagra”, ca a ramas un putin in tine, chiar cu doza de pitoresc….cateodata doar te intorci cu cate un gand pe acolo, alteori brei doar sa uiti…

Leave a Reply

