Cum ar fi fost daca…

Posted: November 23, 2007 in cutia cu cioburi

Ma intreb de multe ori, nu pt ca imi doresc, ci doar de dragul de a-mi imagina, cum ar fi fost daca…pierdeam acel tren, daca as fi luat-o la stanga in loc de la dreapta, mi-as fi schimbat facultatea inca din anul in care am inteles ca nu ma intereseaza, nu-mi place, cum ar fi fost daca as fi citit de la 7 ani si nu de la 14, cum ar fi fost daca vorbeam mai multe limbi straine sau mai bine ceea ce vorbesc, cum ar fi fost sa ajung la radio, sa castig premiul cel mare, sa nu fi fost roman, nici cinefil, nici iubitor de teatru si film…mediocru, cum sunt, ….cum ar fi fost daca, as fi avut o casa mare, un cont imens in banca, mai multe masini, mai multe telefoane…
Cateodata imi lipsesc prietenii, orice, o lume fara ei, mi-e greu sa-mi imaginez, nici macar una a singuratatii in doi, ar bate in monoton si s-ar sfarsi brusc….prin urmare, daca tot ar fi, exact pe dos de ceea ce am scris mai sus, cred ca ar trebui sa reinventez redefinirea, resetarea fiecaruia.
Cum ar fi daca, iti dai ceasul la 0, mai faci odata figura de la inceput…oare oamenii cand se duc, unde se duc?
Mi-e somn, noaptea aduce cu sine o stare de ameteala, draga, continua, lumea care se misca, redefinirea…ma scurg, incet, totul merge parca spre alt sens….cu incetinitorul, in reluare….acele ceasului curg…
Cum ar fi fost daca  ochii  imi bateau totusi in rosu si  as lua primul metrou….sau al doilea?

Comments
  1. elf says:

    eu cred ca what-if-urile nu sunt bune pt psihic. alea legate de trecut te deprima daca ajungi la concluzia ca nu ai ales calea potrivita, iar alea legate de viitor te fac sa visezi aiurea pana te izbeste realitatea (de multe ori total diferita) si din nou – te deprima.

    eu fac tot posibilul sa nu ma mai intreb. what if mai ales.

    ca sa-ti fie bine, cred ca trebuie ori sa nu te mai intrebi ori sa te intrebi, dar sa analizezi cu atentie astfel incat sa iei decizia corecta si sa previi alte intrebari pe viitor.

    supravietuirea inseamna de cele mai multe ori un sir neintrerupt de automistificari si pierderi de memorie.

  2. monstruletz says:

    Pe langa a te gandi ‘Cum ar fi fost daca…’ e mishto sa-ti dai seama si de ce se intampla ‘Chiar daca’😉 Si aici imi amintesc melodia lui Chilian, si cum o ascultam in masina cu o persoana, intrebandu-ma ‘cum ar fi fost daca’….

Leave a Reply

