34, doar o cifra

Posted: December 16, 2007 in cutia cu cioburi

Am stat si m-am gandit cum mi-ar place sa fie orice sarbatoare din viata mea si oricat de mult am intors-o pe toate fetele, raman la aceeasi parere… Vrea, intr-o cabana la munte, cu multi prieteni dragi alaturi, cu un pahar bun de vin in mana, cu fulgi pe la ferestre, muzica in surdina si caldura ei aproape…nimic altceva…sau poate doar ceva implicit, mirosul de iarna sa predomine, chiar si in plina vara.

Ieri dimineata am iesit la geam, ningea frumos, focul ardea lent in semineu, ochii erau tot mai mici iar prietenii dragi se indreptau spre culcare, muzica capatase un ritm mai lent, ea era aproape…un zambet trecator, apoi inca unul, schiam, o mare de alb la picioarele mele si senzatia aia de stapanul lumii tale, de libertate, vibra in mine, inca un zambet…a trecut o zi, 34, e doar o cifra…

Comments
  1. chrysallidis says:

    a trecut frumos🙂

Leave a Reply

