Conect

Posted: January 17, 2008 in povesti de cateva minute

Acum normal ar fi trebuit sa vina explicatia…”Conect” e o cantina la care mai mancam din cand in cand, se spune ca au cea mai buna mancare din zona, ca e a lui Becali, ca nu are o multitudine de optiuni dar din ce gasesti, totul e bun. Mie nu-mi plac muraturile pt ca-s prea sarate si salatele ca sunt facute fara imaginatie si foarte sec….dar nu despre asta-i vorba.
In mod normal, de la 12 la 14:30 e foarte plin, abia gasesti loc. Apoi se goleste rapid si doar foarte putini si in general cei multumiti cu ce mai raman din cele 3-4 variante zilnice stau peste 14:30.
Cand merg in acest interval nu prea am loc sa vad si alte lucruri, grija mea e sa-mi gasesc un loc, sa imi aud colegii vorbind in vacarmul de atunci si sa vad daca la masa din colt sta aceeasi doamna(probabil sefa) ca singura persoana servita la masa de personal si tratata cu foarte mare atentie.
Pierd povestile din jur, am parte numai de povestea de la masa…buna si aia…

Azi insa am fost mai tarziu, eram maxim inca 5-8 clienti, nu am mai avut din ce alege dar nu asta conta….locul parea atat de gol, ca parca ar fi fost parasit…parca nimeni nu scotea o vorba…femeile de la casa purtau esarfe noi, barbatii veste pe umeri, bucataresele si bucatarii, acea chestie gen boneta in cap…apoi s-a intamplat ceva si toti cei din personalul cantinei a trecut la masa…au umplut doua mese mari, si-au pastrat din ce vroiau sa manance si povestile au inceput sa curga, o noua telenovela pe acasa, nunta lui Adi Minune, masina lui Bursuc, concediul lui Dan Petrescu, politica, prajitura fosta Petre Roman, lipsa banilor, a ideilor, a gandurilor…si eu am iesit pe usa…mancasem in graba.

Un ceai rosu la plecare, nimeni nu mai muncea, toti clientii au iesit, ciudat sa vezi o cantina cu personalul ei la masa si clientii fugiti sa lucreze.

Leave a Reply

