Confuz

Posted: January 22, 2008 in Uncategorized

Cativa oameni adunati la un capat de bar spun povesti, se rade mult, cateva lacrimi, una din colege isi serbeaza plecarea din firma, apoi toti au de zis ceva, se deviaza….gandurile mele sunt pline de stropi, ploaie, doar undeva in fata geamului meu, sete, lumina difuza, ma uit pe geam, oamenii isi mai au televizoarele aprinse, cate o frantura de imagine in minte, totul pare ireal, bucati de pelicula ramase pe retina, inca o gura de vin, cineva cere un foc, apoi un scaun…cobor la metrou, mi se face dor, citesc, visez, ma gandesc la oameni de departe, uneori uit sa cobor la statia la care as fi vrut, care-i pasul urmator?
Imi vin in minte versurile unui cantec studentesc, aud povestile oamenilor, apoi ma gandesc iar la ale mele…imi place cartea care o citesc, snow patrol in boxe, un meci in reluare pe un canal, cateva reviste pe masa…mai iau o gura, apoi urc in autobus, cobor dupa o statie…e plin …ultimile urme de zapada…aleg visul…mi-e somn

Noapte buna, calatorule….

Leave a Reply

