O zi normala

Posted: February 4, 2008 in povesti de cateva minute

Azi mi-am inceput ziua alergand dupa un autobus, apoi cautand o carte ca s-o ofer colegei care ne paraseste firma, imediat dupa m-am trezit urcand in liftul magazinului Unirea, am acceptat sa merg pana la etajul 4, unde odata iesit, dupa o clipa de nedumerire, am contemplat mii de jocuri si joculete, care isi asteptau primii clienti, ca fiind normal cei care tocmai terminau sesiunea de pocher pe aparate, prin cartier.
Doi au venit, sparsesera 2 bulioane. Mai aveau de spart.

Am coborat fara carte, n-am gasit-o nici la et 3, dar l-am gasit pe domnul de la toneta de carti, care pt ca nu mai avea cartea, s-a gandit ca n-ar fi rau sa-mi citeze din memorie pasaje din cartile care l-au marcat, totul in timp ce cauta un alt titlu care sa ma incante.

N-a gasit, m-am multumit cu altceva…telefonul suna, o firma de recrutare, sunt politicos, ca si vocea de la celalalt capat….mi se face o propunere sa lucrez in echipa care o conduc de ceva vreme…pana la urma, nu accept, desi mi-e greu.

O ruda indepartata ma suna mai pe seara, spunandu-mi ca ar trebui sa reluam legaturile pierdute in timp, n-am nimic impotriva, dar in acelasi timp imi spun ca sunt putine lucruri despre care as putea vorbi cu o persoana pe care am vazut-o de 5-6 ori in viata mea, ultima data acum 7 ani….

E iar ceata si visele-mi vin incet incet in acelasi timp, ochii-mi sunt tot mai mici…
Inca o zi normala pleaca la culcare…
Noapte buna calatorule…

Leave a Reply

