Salvarea (se) suna intotdeauna de doua ori

Posted: February 9, 2008 in povesti de cateva minute

Ieri am chemat salvarea la ora 4:37 dimineata. Aleasa-mi era suferinda, eu speriat…
La 5:33 nu venisera, probabil ca vin in ordinea prioritatii, dar ceea ce am descris, ca simptome, n-am reusit sa convinga…noroc ca s-a asternut linistea in suflet odata cu lasarea incet incet a durerii…
Poate nu e insa tot timpul asa…

Cateva minute mai tarziu am amanat…spunandu-mi ca :
Ori au capacitati paranormale acei medici, ori, salvarea se suna intotdeauna de doua ori…

Comments
  1. chrysallidis says:

    ai grija de tine, cred ca eu am trimis ganduri bune…ca sa vezi ce face gandul mai spre dimineata, gandul meu, bineinteles…daca l-am alimentat cu aer tare…a devenit puternic.
    ai grija multa sa fii bine…ca ai nevoie de asta pentru a putea cara pietricelele…se strang …le pun in sir indian …si tu le strangi …presupun ๐Ÿ™‚

  2. deadman says:

    referitor la text,probabil cam tarzie reactia….dar no….amu am aparut.
    ai putea creea un scenariu si chiar un nume pentru scurt metraj cu acest titlu…si sincer,nu m-as mira…daca chiar ai avea succes.
    eu,doar te incurajez.prietene ๐Ÿ™‚

Leave a Reply

