Lucruri simple

Posted: March 26, 2008 in cutia cu cioburi

Azi am vazut imagini care mi-au placut( Alex Galmeanu), am ascultat muzica buna, tinandu-mi o casca libera ca sa aud ce se intampla in birou si una ocupata, ca sa aud ce se intampla printre vise, am citit catave pagini de carte pe metrou, am “alergat” de nebun la spinning si undeva am vazut linistit cum ziua intra in noapte. Nu mi-e somn, dar am o senzatie de oboseala, am inceput sa scriu de dragul de a scrie ceva, as fi vrut sa scriu despre lucruri de care mi-e dor, dar cateodata ele nu se potrivesc cu starea zilei…m-am gandit la un drum intortocheat care urca, cat de usor pot sa ajung acolo cu mintea, as adauga copaci care sa-l margineasca pe ambele sensuri, as adauga o statie meteorologica uitata de lume pe un varf de munte, un decor simplist cu paturi colorate si calduroase ca pe Muntele Mic, lumina lampilor cu carbid, conservele de peste si pateu bune la orice drum, zacusca nelipsita pe paine de casa, muzica in surdina la ceas de seara.
Mi-ar placea sa fiu la munte….as intinde un izolir acum pe jos si un sac de dormit doar cat sa simt ca dorm pe tare…apoi as sta intins pe spate si as numara stelele…
Iar povestile ar curge pana in spre zori…

Cineva drag mie imi spune ca ma repet in incercarile mele de a scrie despre ceva si in acelasi timp despre nimic…cred ca-i normal, lumea mea e limitata, cu bariere, fara acces la multe informatii si in general lipsita de inspiratie…as trage un fum ca sa merg mai departe sau sa adorm instant…
Poate e asa, poate ca doar o parte e asa, poate, cine stie…oricum o sa vedem intr-o alta zi cu soare…
noapte buna calatorule

Comments
  1. moi non plus says:

    nu-i nimic…si muzica se asculta pe repeat..
    buna dimineata cu gand de cafea nefacuta inca…

  2. chrysallidis says:

    eu imi creez in fiecare seara cadrul propice pentru a putea vedea stelele…dorm “pe tare”…in asteptarea muntelui…
    acel “nimic” poate insemna totul pentru tine asa ca …merita repetat

  3. laurentiu cabariu says:

    asa ma gandesc si eu…in fond suntem construiti din tot ceea ce am trait, exista un putin de munte, ceva nisip de pe plaja, o scoica ascunsa, un sunet al marii, un prim sarut, un al doilea…un anotimp oarecare, un sunet care ne spune ceva, un altul care ne deprima, un gand ce zboara, un vis, in fiecare…si totul se repeta, mai adaugam, mai scadem….si in final ajungem tot la noi…

Leave a Reply

