Monstri invizibili

Posted: April 10, 2008 in carti

Ma distrez, cu noul format nu reusesc sa adaud o poza….si nici n-am timp sa caut acum cum se face…pare banal cu add an image…dar sta, nu ma lasa, cauta ceva la nesfarsit…in fine, coperta-i misto, cu un fel de doua femei statui, care par sa pluteasca…iar una dintre ele are in dreptul barbiei un geam spart(ma gandeam cat de dragut ar fi sa incep sa descriu imaginile cu exact primele cuvinte care imi vin in minte, exact cum am facut mai sus…deja nu mai am timp sa scriu despre carte cu aberatiile de aici…

O carte nebuna nebuna, scrisa in salturi ale actiunii, de la momente linistite la cele mai delirante pe tot parcursul drumului spre nicaieri. O fosta manechina, frumoasa si apreciata, cu lumea la picioare, sufera un cumplit accident care o desfigureaza. Ascunsa de ochii lumii, pierzand cariera, prietenul, cea mai buna prietena, se lasa condusa de o regina a travestitilor pe un drum spre nicaieri, invatand pe tot parcursul acestui drum, cu iesiri delirante din “scena” cum ceea ce e la vedere se poate ascunde imediat, identitatea fiecaruia fiind doar oglindirea dorintelor celor din jur.
“-Nu vrei sa te indragostesti?
fotograful din mintea mea zice: Da-mi rabdare.Flash
Da-mi stapanire de sine.
Flash
Faza e ca am doar jumatate de fata….
….Televiziunea chiar ne face Dumnezei, zice
Da-mi toleranta.
Flash.
Da-mi intelegere.
Flash”

Comments
  1. chrysallidis says:

    sau poate e Monstrul intergalactic? mai incearca…alta imagine…;)

Leave a Reply

