101 ganduri lasate in urma

Posted: April 22, 2008 in 101

Ieri am cumparat mai multe vederi din care am extras una, la intamplare si am scris, cat timp asteptam un prieten la o bere. Cuvinte pentru cineva imaginar, pentru cineva real, ca pentru tine, ca pentru oricine, cuvinte care pot ajunge la cosul de gunoi, pot ramane in locul in care le-am lasat sau pot fi gasite si date mai departe. Mi-as dori sa nu stea in acelasi loc, sa fie luate, de oricine si duse in altul si tot asa…eu, am hotarat sa le las in primele 101 locatii care imi ies in cale in urmatoarea perioada…ieri a fost restaurantul Harbour din Piata Amzei.

Comments
  1. chrysallidis says:

    101 ganduri ajunse la destinatar… poate e un vis ce-l pui pe hartie? carusel…
    hartiute …puzzle…fotografii…litere

  2. tomomi says:

    am gasit in sfarsit un indiciu despre indiciu, un semn despre semne, o urma despre urme…

  3. moi non plus says:

    am fost si acolo…cea mai buna limonada din oras😉

Leave a Reply

