Dublin inca un putin…

Posted: May 11, 2008 in ce mai vad, Uncategorized

Un loc mai putin cunoscut pt cei care ajung in Dublin se afla in imediata vecinatate a orasului. Daca iei un tren in directia Howth, in mai putin de 30 de minute ajungi intr-un loc linistit, pe malul marii, dar unde si dealurile si muntii isi fac un mic loc.
Pe partea dreapta a drumului, stradutele serpuiesc, urcand incet incet, apoi lasandu-le in urma sa dai peste un peisaj din care n-ai mai vrea sa te rupi….doar sa ramai. Totul verde in jur, marea la poalele stancilor, tufe de flori galbene, cai liberi, rar insa cineva, pana si cele doua cladiri din zona, au fost cucerite de plante…liniste, mai cate o insula in zare, in rest doar albastrul apei…
M-am asezat pe iarba, era atat de moale, am privit cerul un putin, apoi imediat am schimbat perspectiva si am privit marea…as fi ramas acolo cateva zile doar sa fac acest lucru…
Pana la urma insa am coborat, pe un alt drum, oarecum mai direct, am ajuns la far, apoi pe cate o banca, uitandu-ma incet peste zecile de imagini din zona.
The Big Blue, barul care mi-a amintit de film, un cimitir, intre ruinele unei cetati, farul, portul, mai cate o barca in larg, strazile care urca, potecile care coboara, verdele, galbenul florilor, albastrul marii…
Dupa un drum de intoarcere cu trenul, in care am lasat in urma un cer albastru-verde-intunecat, ne-am oprit in mijlocul zonei numite Temple Bar, muzica live, bere, oameni veseli, lumini, dans pe strada, proiectii de scurt metraje, fotografii vechi, iar pe final, intr-un gang, un cimpoi parca ne ura noapte buna, o plimbare pe malul raului Liffey, pe o banca, o ultima tigara imaginara, o ultima poza…a fost Dublin.

Comments
  1. chrysallidis says:

    dealuri si munti ce si-au facut un mic loc langa mare… “un putin” descris frumos.

Leave a Reply

