Plimbare pe cararile vantului

Posted: May 28, 2008 in cutia cu cioburi

Acum cativa ani, intr-un drum spre serviciu, cu metroul, am zarit cu coada ochiului, un titlu care mi-a ramas in minte. Cred ca ziarul era fie, magazinul, fie formula as…nu are importanta prea mare, titlul insa m-a pus mai mult pe ganduri si mi-a deschis usa la imaginatie…am acceptat plimbarea odata cu prima litera…in spatele usii o plaja imensa, pustie, doar cateva barci parasite, cateva cladiri ale pescarilor, cateva seslonguri, doar foarte putini oameni…am privit cerul, albastru fara pic de nor, cele cateva stanci, bronzandu-se la soare si racorindu-se odata cu primul val mai mare…m-am intins in nisip, cu ochii pe intinderea marii, probabil as fi putut sa adorm, vazand doar valurile cum se frang, iubind fiecare secunda din ceea ce vad…vantul alearga insa, n-are stare, cauta cel mai scurt drum spre calea ferata si intra in vagoane, stinge tigara primului intalnit, face sa tremure o usa…cand ies, peisaj de munte, in departare ninge, doar aici, e inca cald si bine…pasesc, trag in mine miros de iarba proaspat cosita, de nicaieri apare un pick-up uitat de lume, langa un copac, as pune o placa, dar vantul merge mai departe….urca spre varf, e soare, umbrele se pierd in colturi umbrite ale padurii de sub munte…un lac in departare, flancat de mult verde, cateva urme de zapada pe langa el, iar in zapada, urme de lup…alerg, trec printr-o padure intunecoasa a carei copaci, au radacina rasucita, ca un tirbuson, cobor o vale, urc inca un mic deal…las in urma, marea, muntele, padurea…un prim vis, mi se inchid ochii…cred ca-l iau…

Comments
  1. chrysallidis says:

    imi place…

Leave a Reply

