Tiff 007(4)

Posted: June 6, 2008 in ce mai vad, filme

Ploua la Cluj, cu stropi mici, dar reci…lumea intra in cinematografe, dar parca s-a mai pierdut din euforia inceputului. Stam la terasa, cunosc un jurnalist, beau suc, ma mai uit pe program…au fost scurtmetraje romanesti, mi-au placut unele, altele nu mi-au spus nimic, apoi imediat un film rusesc, “Nimic personal” de la care am iesit…nu mi s-a intamplat de mult sa ies, dar prea era static, fara nimic parca, o actiune care nu e actiune, dupa 40-45 de minute  in care parca totul era ca la inceput am zis ca mai bine mananc ceva(mi se facuse foame). Se vorbeste despre un documentar mexican, shakespeare colt cu victor hugo, probabil e urmatorul pe lista iar seara se termina sigur cu “Dintotdeauna mi-am dorit sa fiu gangster” si asta pt ca de cand ma stiu, simpatizam oarecum personajul negativ…acum imi doresc sa vad cum e sa te intalnesti cu altcineva care isi doreste acelasi lucru…

S-a oprit ploaia, aerul a ramas rece, linistitor, pe un pod, un cuplu se saruta cu foc….pe o straduta laterala, doi batrani cu carucioare de piata vorbesc despre vremurile apuse, din zbor prind o discutie in care o doamna vorbea despre Heliade Radulescu, cred ca n-am mai auzit de la profesoara de romana vorbind despre el si acum, in doua zile, am auzit de doua ori pronuntandui-se numele.

Visez la o zi mai buna, la putin de soare, la un ceva din saptamana trecuta, la o plimbare linistita prin ploaie, la imagini care sa ma fascineze si mai mult, la un film care sa ma opreasca in scaun si sigur…la tine, calatorule…daca gasesti un drum spre cluj, apuca-l, se termina tiff-ul in doua zile.

Comments
  1. chrysallidis says:

    si pe alte drumuri au cazut stropi…nu reci, doar picaturi…poate din aceasi nori ce-s calatori…
    chiar si asa, cred ca-i frumos la tiff….
    cum au fost cele doua filmele mexicane, ca am citit ca au cucerit publicul…? asa-i?

Leave a Reply

