Tiff 007 (5)

Posted: June 7, 2008 in cutia cu cioburi, filme

O alta zi la Cluj, inceputa cu un film spaniol, trist si fara noima de la care am iesit. Cred ca a fost festivalul de la care am iesit de cele mai multe ori…probabil ca n-as fi facut-o, daca nu as fi avut solutie imediata pt iesire…astazi am iesit de la filmul “Beneficiile plansului” cat sa prindem 30 de minute din exceptionalul documentar “Podul de flori”. Au urmat scurt metraje romanesti, unele foarte reusite, “Interior. Scara de bloc”, ” Valuri”, “Fatza galbena care rade”, “Radu+Ana”…altele doar ciudate, fara sa le fi gasit mesajul, fara a le fi simtit intr-un fel…Un sandwich cat sa ne puna pe picioare, un suc, premiatul la Cannes, “Megatron”(cred ca ar trebui sa-l mai vad odata ca sa scriu despre el, sau macar sa-mi adun gandurile) si apoi foarte aplaudatul Boogie, pe care am sa-l tratez tot separat.

Kumm au inceput sa cante, e o senzatie misto, oarecum de nedescris, canta atat de bine si eu sunt totusi cu spatele la ei, cu ochii in calculator, cautand cate ceva, adaugand inca un cuvant, visand, cautand, visand iar, fara noima, fara sens, fara ganduri aiurea…sau cu ele, imprastiata, in acelasi timp, vraiste, mi-e dor, mi-e dor de tot ce am vazut aici deja, pana la anul mai e atat de mult…terasa se misca, la fel si luminile si blitzurile…inimile cauta sensul melodiei, iordache isi lasa saxofonul sa vorbeasca, oigan chitara…totul suna atat de …mi-ar fi placut sa fi aici, oricine ai fi, calatorule…

Maine, ultima zi de tiff 2008…

Leave a Reply

