Timisoara doar un putin

Posted: June 27, 2008 in ce mai vad

Piata Unirii, cladiri colorate, vreme schimbatoare, ploua putin apoi imediat iese soarele….sunt flori pe la balcoane, terasele se deschid incet incet, aleg un ceai de menta, porumbeii isi fac turele ca pe un ceva firesc, oamenii poarta culori vii, se vorbeste in sarbeste la un colt, in maghiara la un altul, in germana nu am auzit inca…dar am vorbit eu cu clientul firmei pt care lucrez. Imi imaginez un ecran gigant, o atmosfera chill si un film care sa ruleze pt amatorii de cinema. Ceva imi lipseste insa, in toata atmosfera asta ca de sarbatoare, orasul si-a deschis larg portile, totul pare perfect, nelinistile au plecat de mult la plimbare, visele par sa prinda curaj, cuvintele se leaga si totusi…o bucatica, un ceva mic, un ceva doar…poate e doar o stare de oboseala care nu-mi permite sa vad totul cu alti ochi…O sa vina plimbarea prin complexul studentesc, intalnirea cu prietenii, alte si alte lucruri…ceasul arata si 12:33, pomii se misca putin in vant, picura marunt, as vrea….da…tare mult as vrea…sa ma redefinesc….ce gand tampit, fara sens, fara drum deschis…cine stie, ca si cum ceva ar sta in aer…aleg Carturestiul, pt perioada in care ies din piata, mi-a fost dor de acest oras…viata merge inainte…

Comments
  1. Cris says:

    Te invidiez. Mi-e dor de Timisoara

  2. chrysallidis says:

    un gand calator…

Leave a Reply

