Drum intins

Posted: July 3, 2008 in cutia cu cioburi

O masina furata, rosie, cu argintiu, un numar sters, 27, muzica oarecum pe gustul lui la primul post de radio nimerit…drumul, plin de serpentine, in urcare, inconjurat de padurea verde si imediat mai apoi, in coborare, spre marea calma, dupa cateva zile de agitatie. Una cu drumul, cu gandul liber, fara sa vezi acul kilometrajului, mai cate o gura de apa, mai una de fum, din tigara care sta aprinsa in dreapta…spre nicaieri…sondezi marginea,  privesti doar in fata, curbele sunt luate in regim de viteza, apoi parca nu mai conteaza, te lasi doar dus….la stop, ea, rasarita de undeva din padure, cu un rucsac in spate, cu parul prins, esarfa ii flutura in vant…se poate? intreaba imediat dupa ce vede ca ai oprit…

n-am tinta, merg doar de dragul de a merge, urmez conturul padurii, apoi sper sa ajung la plaja…as veni cu tine, zise ea, numele meu e…se privira un putin, muzica canta inca….masina isi continua drumul la vale…

iti este vreodata dor de o stare? treceau peste un pod…pereti de stanca de o parte si de alta, numai vantul, zgomotul masinii, muzica si ei doi…dor? mi-e si acum….in aceasta coborare fara tinta…

m-am gandit ca as vrea sa caut uitarea..sa ma reinventez odata ce ating marea…ea a ras, si-a tras ochelarii de soare pe ochi, a inceput sa numere copacii, fluturii rasariti intre ei, florile…pasarile….

o noua tigara, cum ar fi daca flacara chibritului aruncat nu s-ar stinge si ar urca spre nori?

o mana, a ei, a lui aproape, o cuprinde….ochii se inchid pt un moment scurt…masina iese din drum, lumea se misca…apoi totul sta…

pe un colt de iarba, un el si-o ea se tin puternic in brate…au sange pe maini, au picioarele tremurande si buzele muscate de atata distanta…oare unde ai fost, pana acum?

probabil, am fost sa caut uitarea ! il stranse mai tare….el inchise ochii…

Comments
  1. chrysallidis says:

    ai vazut wristcutters-a love story? macar pentru tom waits merita vazut filmuletul ala, cel putin asa zic eu…
    ce mi-a amintit a fost chibritul care urca pe cer si se transforma in stea. intr-un loc in care stelele nu mai exista iti fabrici unele…?
    drumurile spre nicaieri duc spre undeva chiar daca noi nu ne dam seama unde….si cand le facem…poate le parcurgem chiar acum…

  2. Laurentiu says:

    doar o frantura….ieri noapte, pe tv 1000…
    faza cu chibritele n-am prins-o decat cu o jumatate de privire, nu stiam ca se transforma in ste….mi-a placut insa idee ca urca, ca plutesc….
    imi plac lucrurile care sunt exact invers decat asteapta marea majoritate…

Leave a Reply

