Micile nimicuri care dor

Posted: July 18, 2008 in ce mai vad, taxi

Ieri am fost sa fac cumparaturi si dupa ce am reusit sa strang in doua plase mari tot ceea ce cumparasem, mi-am spus ca o sa iau un taxi pana acasa…la Unirii, 10-12 masini, poate chiar mai multe, aliniate frumos, cu particularii cu tarife ascunse sau mascate, apoi cei “de firma” respectand probabil ora la care au ajuns in zona…refuz ofertele taximetristilor “particulari” si imi incerc norocul…era ora 19-19.30, primul ma refuza spunand ca se retrage in Drumul Taverei, al doilea se retrage si el, al 3-lea nu ma baga in seama, al 4-lea nu merge pt ca e prea scurt, al 5-lea era pe telfon,al 6-lea, vrea mai mut decat cursa…cred ca am mai intrebat 2-3 pana sa ma ia unul fara intrebari…pe masina mi-a explicat de ce nu m-au luat colegii, stateam prea aproape, pe ceas era undeva in jur de 5-6 roni, poate 7 …in fine, oricum nu e prima data, dar mi se pare din ce in ce mai frecvent ca taximetristii sa se eschiveze in acest mod…

La iesirea din tara cu autocarul, soferul autocarului colecteaza intre 3 si 5 euro, in functie de marimea  autocarului ,pt taxa de trecere fara verificatul la sange al bagajelor…oamenii platesc…

Daca vrei sa trimiti un plic intarziat cu un mecanic de locomotiva sau cu cineva din acel tren, personal calificat, trebuie sa-l “timbrezi”, la destinatie, mai ciupesti ceva daca merge…asa se practica, mica ciupeala, mica intelegere…putem trai amandoi.

La o coada de bilete de teatru, povestile curg, incet si parca in soapte, de frica sa nu deranjeze atmosfera, in realitate toti spera sa puna mana pe cele doua invitatii, ale caror proprietari s-au razgandit…casieritele sunt ridicate la rang de general, vin diversi din partea unor oameni importanti si se rezolva totul, oamenii normali, stau la coada chiar daca stiu ca nu se mai poate face nimic…(va urma, mi-e mult prea somn).

Leave a Reply

