Nelinistea de dupa…

Posted: August 14, 2008 in cutia cu cioburi, Uncategorized

Au trecut zilele linistite, departe de tara, in locuri rupte parca din revistele cu ilustrate din lume. A fost prea frumos, si cum era firesc, in acest caz, o parte din mine a ramas si acolo, pe strazi alergand, la malul marii,pe o stanca admirand in larg,  la poalele muntelui, la marginea padurii, la intrarea in castel, intr-o camera de hotel in care am stat si-am lenevit, intr-o alta in care in curte, un tarc de broaste testoase animau in ritmul lor lent, privelistea…ce frumos si ce departe pare totul acum…viata si-a reluat cursul firesc, multe ore de munca, micile frecusuri, micile sarcini impartite, micile iesiri din rutina asteptate ca painea calda…aceleasi probleme mici bat insa la usa, probleme care in mod normal dureaza foarte putin se amplifica si fac totul sa dureze…si iar ajung la problema timpului pe care nici cum nu reusesc sa-l pacalesc sa treaca cat mai repede acum, ca apoi, cand lucrurile se regleaza, sa stea in loc….

Imi pare ca totul se invarte in jurul meu, casc, e tarziu si sunt in faza aia in care as vrea sa gasesc mii de lucruri de care sa ma plang si in acelasi timp, sa le contracarez fara sa deschid un cuvant, tactica de batran japonez…probabil ca Luca,(din “Cum mi-am petrecut vacanta de vara”, cartea mea de vacanta) ar fi spus despre mine ca sunt ca un cerb batran si obosit, putin ranit care merge la culcare…

In fond, sunt doar putin nelinistit, vad drumul, sunt mai aproape de el cum n-am fost niciodata, stiu chiar si pe unde s-o iau…ramane doar sa fac primul pas si asta-i asa, pana-mi strang toate fortele, in cateva luni…calatorul voi fi eu. Noapte buna, mi-e bine, oricat as fi de nelinistit.

Comments
  1. chrysallidis says:

    eu n-as zice ca Luca….

Leave a Reply

