Fixatii, mici obiceiuri, mici placeri…

Posted: August 20, 2008 in cutia cu cioburi, Uncategorized

Probabil toti le avem, de unele devenim constienti, altele le observa cei din jur, pe marea majoritate insa nici nu le bagam in seama, spunand doar ca asa suntem noi. Primul exemplu care-mi trece prin cap e fixatia pt cifra 7, mi-am spus ca-mi place, am citit ca e magica, imi place si cum arata, am alarma telefonului fixata tot timpul la o anumita ora si 7 minute, cand ma concentrez muzgalesc cu multi de 7 caietul…o alta, nu cobor decat foarte rar cu liftul de la etajul la care ma aflu, prefer sa cobor un etaj si eventual atunci sa-l iau sau chiar sa nu-l mai iau…cartile pe care le citesc, nu pot sa le las, cand ma opresc din citit, decat pe pagina din dreapta…painea care nu-i feliata, o tai numai dupa ce in prelabil aplic o cruce simbolica cu varful cutitului, la fel ca si tata…imi plac foarte mult reclamele la filme inainte de o noua proiectie…imi plac rosiile, dar intre rosii, la prefer pe cele mijlocii, nici mari nici mici, imi place kefirul facut de cei de la milli, mai mult am un top al kefirului(pe 2, kefirul panda si pe 3 cel de la prodlacta), un alt il am si la zacusca si chiar si la muraturi, ardeii capia murati, din gradina bulgarului, bat orice. Cand dorm cu cineva, trebuie sa dorm in partea stanga a patului, dar indreptat spre dreapta, la fel si pe strada, tot in stanga ma simt mai normal, desi aici exista si exceptii….in taxi imi place sa stau in spate, pe dreapta, ca si in masina, imi recunosc tatal de la distanta pt ca avem un fel de semnal secret pe care tata il fluiera tot timpul…de scris, scriu tot timpul cu pix negru…nu pot citi carti imprumutate, mici sechele din copilarie cand am distrus una a unui coleg, prefer sa le cumpar tot timpul, nu pot citi carti a caror hartie sa fie ingalbenita de vreme….

Comments
  1. -X- says:

    … uite ca am mai descoperit pe cineva care nu poate merge pe strada decit in partea dreapa a insotitorului !!!
    Ani de zile m-am chinuit sa gasesc o explicatie stiintifica acestui fenomen …
    Pe scarile rulante de la magazine sau metrou nu pot merge decit in partea dreapta, in caz contrar ma cuprinde o stare de ameteala si greata.

  2. cristirica says:

    Am si io una: nu intru la buda cu caciula…o las afara…asta din tinerete de cand am pus caciula pe rezervorul de apa (care era din plastic), iar cand am tras apa a alunecat si caciula in buda…si dusa a fost. Am plans dupa ea ca era faina (caciula de-aia comunista cu un mot in varf)…sau poate pentru ca mi-o tras cateva taica-miu ca unde am pierdut-o…(nu puteam zice ca s-o dus pe apa…budei).

  3. chrysallidis says:

    cand merg cu trenul imi place sa merg cu spatele (altfel nu prea ma simt in largul meu), la fel si in alte mijloace de transport care permit asta….
    probabil ca or mai fi si altele dar eu nu le bag de seama…poate altii….

Leave a Reply

