Mutari

Posted: September 12, 2008 in cutia cu cioburi, povesti de cateva minute, Uncategorized

In zilele trecute s-a decis sa fim mutati, cu toata echipa, intr-o alta cladire. provizoriu, o luna, doua…nimeni nu stie exact, cert e ca in locul nostru o sa unifice o echipa mai mare…asta e, asa stau lucrurile….ca o prima consecinta insa, a trebuit sa ma deplasez la fata locului, sa vad cum imi asez echipa, sa testez reteaua, programele si tot ceea ce tine de “bunul mers al lucrurilor”. Asa stand lucrurile, mi-am creat un grup de “comando” adaugand si ceilalti doi membri care nu fac parte din “sexul frumos” si am iesit cu calculator, telefon, monitor, cabluri de retea, alte cabluri mult prea usor de portari…am spus ca asa, putem scoate din firma toate calculatoarele, nimeni n-ar banui. La fel si intrarea in celalalt sediu, poti pune usor o bomba, portarii nu te vad….doar intri, e simplu…

Trecand peste asta, locatia pare mai linistita, geamul mai mare si aerul pare mai primitor…dar e o mutare iar eu in ultimele zile numai asa ceva stiu…casa ramane goala dupa ce ti-ai luat “hainele”, cumva imi pare trist totul…dar mergem mai departe…

Un taxi la scara, alte bagaje, alta plecare, alte ganduri lasate in urma, alte vise la usa…o alta casa, o alta scara, un alt bloc, o alta persoana, aceeasi, o alta mutare, aceeasi, alte case, aceleasi, alte mutari…aceleasi…negrul muta si castiga? Inca nu

Undeva in memorie, matusa mea ii dadea mat cu doi cai unui celebru fost maestru al sahului…al meu unchi, care in mod normal o batea 5 partide din 7…dar se mai intampla, a fost doar o mutare …cine stie ce-ti aduc urmatoarele mutari…nebunul de negru muta…mai vedem…

Comments
  1. chrysallidis says:

    ce se intampla daca mut calul de alb la 7c ? nebunul il poate proteja pe rege in aceast caz….?

  2. cristirica says:

    Nasol…ce sa zic…voi stiti mai bine…Parca imi vine sa dau vina tot pe corporatiile care distrug viata privata…Hai sa-mi traiesti si sa fii fericit!

  3. MrcStnc says:

    Nasol sau placut … nou sau vechi … inceput sau continuare … independenti sau dependenti … Cat de flexibili suntem sa facem fata? Unii le infruntam, altii ne gandim cum ar fi sa …. Timpul trece. Conteaza trecutul? …

  4. Laurentiu says:

    cateodata conteaza….alteori, privesti drept…doar inainte…pt mine, conteaza enorm, tot ce fac se raporteaza mai devreme sau mai tarziu la trecut, intr-o forma sau alta…dar totusi inceput, pt ca e vorba de un alt film, oricat de flexibili am fost…cateodata,publicul o cere, alteori si actorii, prefera sa incerce un nou rol…bine sau rau, nu stiu, vedem…timpul trece…

Leave a Reply

