Trip la Sibiu

Posted: October 20, 2008 in pensiuni, povesti de cateva minute

Foarte scurt a fost, cat o plimbare prin oras, un hotdog la botul calului si o piesa de teatru…apoi deja au venit gandurile de plecare. Drumul spre Sibiu e unul destul de lung, cu trenul e si mai lung, 6 ore, dar macar e infinit mai confortabil decat acelasi drum facut cu autocarul, chiar daca se castiga o ora. Prin urmare, zic asa, spre Sibiu, alege intotdeauna trenul, daca nu ai masina personala !

Pensiunea Kristine(str. Luceafarului nr 42), nici nu stiu daca sa o recomand sau nu, foarte controversat, daca ar fi sa pun totul in balanta, e undeva in zona garii, pe o strada, oarecum departe de centrul Sibiului, noaptea trebuind clar sa folosesti taxiul ca sa ajungi, camerele, 5 la numar, sunt cam la noroc, unele mai mari, cu balcon si geam, altele, cum am prins si eu, cu geamul in interiorul pensiunii, mici, cu podele care par sa fi luat apa, in care toate obiectele parea fi luate dupa sloganul “ieftin si bun”. Gazdele sunt insa amabile si prietenoase, zona linistita, iar curtea de apreciat. Aveau si wireless, asa ca, inca un punct plus. La acest capitol, s-ar putea vorbi si de bani, pt ca nu e nici scumpa.

Piesa “Viata cu un idiot”, vazuta a doua oara, mi-a adus mult mai multe semne de intrebare decat dupa prima vizionare, desi m-a luminat in mare parte la intrebarile pe care mi le-am pus, acum un an, aproximativ. Raman la parerea ca, teatrul din Sibiu, e la ora actuala, varful teatrului romanesc, iar piesa de fata, una din cele mai bune care s-ar putea face sau aduce in tara.

Abia am venit si am iar dor de duca…mai citesc un site, un comentariu, o cronica de film, merg la sport, visez, caut usi, vad cate un film, privesc in gol, ma caut…

Leave a Reply

