Teatru pentru mai tarziu

Posted: October 29, 2008 in recomandarea zilei, teatru

Luna ce vine Bucurestiul va fi “invadat” de teatru de cea mai buna calitate. Aveam pe de o parte festivalul national de teatru si pe de cealalta festivalul uniunii teatrelor din europa (acesta din urma tine mai bine de doua luni, din 11 oct 2008 in 21 dec). Din ce am citit, dupa gustul meu, m-as opri sa vad :

1) Calugarul negru  
2)  Lulu    se joaca la Sibiu !!!)

3) Un poem ridicol 
4) Hamlet 

5) Boala familie M  

6) Unchiul Vanea(cel facut de Andrei Serban)

7) Minciuna (regia Pippo Delbono)…aici nu stiu mare lucru, criteriul pt care imi doresc sa-l vad este ceea ce se spune despre regizor, “controversat si straniu”…probabil si spectacolul e la fel…

Sigur sunt si multe altele, eu astea mi le-am propus…tot ce o sa fie peste, o sa fie un castig…

Comments
  1. chrysallidis says:

    am citit un interviu cu pippo delbono publicat in cotidianul …..despre piesa de la nr 7 … mi-ar fi placut foarte tare sa fi vazut piesa, cred ca ar fi fost asa cum spune el cand vorbeste despre teatru si despre felul in care intelege sa faca teatru…
    ‘ca ofera o oglinda in care sa avem curajul sa ne privim ….asa cum suntem…in toata goliciunea noastra’ ciudata trupa are din cate am putut afla.
    a trecut o zi, au trecut doua, piesa nu stiu daca se mai joaca….doar un gand ramas undeva printre randurile citite…

  2. Laurentiu says:

    mi-am dorit enorm sa vad aceasta piesa, dar ca in acele momente, cand iti spui aproape zilnic sa nu uiti ceva, uiti exact atunci, eu, m-am trezit la o zi dupa..
    undeva in mintea mea, m-am oprit pt cateva zile din a cauta evenimente culturale…si au fost chiar acele zile…

Leave a Reply

