Hamlet, o parere…

Posted: November 9, 2008 in teatru

02-hamlet

Primul lucru pe care-l observi cand intri in sala este scena, aranjata intr-un stil modern, cu 3 televizoare, imbracate in carcase de aluminiu, sugerand un un model mai vechi, proiectia de pe tavanul in forma de triunghi, in care cei doi gropari, personaje hilare si ciudate ale piesei, te invita oarecum la viitorul “macel” si muzica, adusa si ea bine in zilele noastre, trecand prin mai multe stiluri, incepand cu electronica marca Vlaicu Golcea, terminand cu un superb radiohead. Ce a fost intre ele? O interpretare moderna, cateva bucati bine jucate, putina poezie si cam nimic altceva. Nimic care sa surprinda, in afara de Ofelia Popii, care joaca ca si mai in toate spectacolele, cu tot sufletul. Poate si actorul care a jucat rolul lui Polonius, atat. In rest, de indata ce te-ai obisnuit cu stilul, sau nu te-ai obisnuit, totul e parca “dintr-un alt film”. Jocul parca ramane in alta parte. Nu mi-a placut de loc cel care a jucat in rolul Hamlet, nu s-a potrivit sub nici o forma, nu-mi parea nici “nebun”, nici          impunator. Pot spune ca m-am plictisit repede, ca n-am trait spectacolul, ca doar m-am    bucurat de anumite imagini si de cateva bucati din piesa apoi am asteptat sa se termine cat mai repede. In fata mea, la doua randuri, regizorul Andrei Serban, cred ca a vazut maxim jumatate din spectacol. Cealalta parte, a cam stat cu ochii inchisi, mai tresarind la cate o scena mai zgomotoasa. Daca ar fi sa am o concluzie finala, as spune ca piesa e una de nivel mediu, ca surprinde prin decor si muzica si in rest …vechiul, to be, or not to be, adaptat la prezent

Leave a Reply

