Miros de iarna…

Posted: November 11, 2008 in cutia cu cioburi

Cand am iesit de la servici, in aer plutea un miros puternic, de undeva, de dupa prima cladire, vantul parca statea la panda…aburi si oameni grabiti, o imagine veche, cu strazi ninse si masini de epoca in cap, poate un film cu detectivi…am mers mai departe insa, am mai inspirat odata, inainte de a intra la metrou…mi-am incheiat sacoul, mi-am pus un fular strengareste si sapca in cap…o alta imagine cu un caine husky alergand de nebun la vederea primilor fulgi, cateva salturi de bucurie…am intrat la metrou, mi-am scos cardul, am trecut, apoi chiar am prins loc incepand sa citesc …uitasem de imagini pana la iesire…parca era mai frig, in aer un mic vuiet, m-am pregatit sa trec strada…o alta imagine, un tramvai tocmai trecea peste liniile inzapezite, un telefon  public vopsit in rosu, te indrepti spre el, in plina strada, ridici receptorul…era greseala…tu inca mai astepti putin iarna…deocamdata a venit mirosul…

Comments
  1. chrysallidis says:

    si eu am simtit mirosul de iarna….doar un pic si chiar vine iarna…. zapada….
    m-am plimbat in gand doar si am vazut imagini …pe mine trecand pe langa masinile din parcare facand un bulgare de zapada si punandu-l acasa pe pervaz….primii pasii pe calea victoriei cand cadeau primii fulgi, leganand in viscol cozile lungi ale caciulii gri… zambesc pe strada…..

Leave a Reply

