Poveste de bloc

Posted: November 12, 2008 in Uncategorized

Intr-o seara m-am trezit fara apa rece in apartament. Nu m-am alarmat, m-am gandit ca e ceva provizoriu daca mergea cea calda. Prin urmare am asteptat o perioada ca sa merg sa fac dus…si tot nu mergea. Partea cea mai urata devenea wc-ul ramas fara apa in rezervor dupa o alta perioada…dar cat ar putea sa dureze?

Ziua urmatoare timid am incercat iar…dar tot nu mergea, dusul a fost unul in mare graba, cu apa inca pe teava, calduta iar imediat dupa aceea mult prea fierbinte…am terminat repede si mi-am spus ca merg la birou si la intoarcere macar sa am noroc…

La intoarcere adunare pe scara, voci ridicate, cearta…n-am inteles mare lucru trecand printre ei in drum spre apartament. Intorcandu-ma insa, aud povestea opririi apei reci pe scara. In fond, suntem la zi cu platile, zice o doamna…dar suntem legati cu scara 1, la aceeasi conducta, prin urmare, daca au ei restante…ghinion, avem si noi. In cazul de fata nu aveau restante. Doar ca, administratorul a fugit cu banii primiti timp de cateva luni….asa ca, a venit apa nova si a oprit apa pana ce suma restanta o sa fie platita.

Asta era prin urmare. Banal, administratorul a fugit cu banii. Ce conteaza ca eu am platit? Ce conteaza ca tot blocul a platit? De vreme ce suntem legati cu alti care nu au platit, oricum nu conteaza. Extra, probabil ca majoritatea oamenilor din scara 1, platisera deja….asa ca, oare de ce sunt de vina acesti oameni ca s-au trezit cu banii furati de un administrator? Intrebari pe care mi le pun oarecum tot mie…oricum nu prea conteaza, se intampla aici, o sa treaca mai devreme sau mai tarziu…din pacate e doar cam anormal si cred ca nici apa nova nu procedeaza corect…

Leave a Reply

