Cand povestile au plecat putin…

Posted: December 4, 2008 in cutia cu cioburi, Uncategorized

img_146811

 

Se intampla uneori, inspiratie e plecata dupa vise pierdute sau la baut cu prietenii,  acasa n-a mai ramas nimic, imaginea de afara nu ajuta, e plin de noroi totul, nu ploua, nu ninge,  nici ceata nu mai e peste blocuri…e doar noapte, un film ciudat pe HBO si un gand departe. Cand nu gasesti punti pentru cuvinte in prezent, oare ai voie sa te legi de imagini din trecut? Era doar o zi in care am stat pe spate in iarba, ca oricare alta zi, am inchis ochii si am spus…as opri putin imaginea acum. Click ! S-a oprit pentru un putin…Apoi imediat te-am luat de mana…

Comments
  1. chrysallidis says:

    exact o privire cu jumatate de fata ingropata in iarba. imi place imaginea salvata….

Leave a Reply

