O perfecta zi perfecta?

Posted: December 10, 2008 in 365, povesti de cateva minute, Uncategorized

 

Am intarziat la birou, metroul a fost la acea ora mai gol, am prins loc si am reusit sa termin  cartea,    “O perfecta zi perfecta”…oare cum ar trebui sa fie a mea?

O carte care a fost aproape  sa atinga acel loc sensibil ascuns in fiecare, la mine insa a lipsit “un ceva ” ca o plimbare pe o starda pustie  a unui personaj care doar capteaza atentia si nu intervine in desfasurarea actiunii…

La iesirea din metrou, dupa ce am parcurs un drum plin de balti si noroaie, de nicaieri a rasarit un corb, zbura destul de jos, “croncanind” deasupra copacilor….apoi a trecut razant peste cladirea bancii, de la intrarea in parcul industrial…imediat m-am gandit la the crow, auzeam chiar muzica de inceput, the cure cantau burn, in capul meu si visele imi aduceau brusc, ca si cum s-ar trage o perdea peste lumea reala…o alta lume…calcam atent, o carare pierduta intr-un cartier pustiu, felinarele aprinse in plina zi, aproape intuneric, copacii fara frunze isi etalau umbrele peste tot, doar cate un trecator si acela speriat, se ascundeau practic sau dispareau brusc in cate o cladire…bariera s-a ridicat, masinile din parcare pareau uitate acolo, ce ciudat sa faci slalom printre masini care stau, fara masina…o prima usa iesita ca din ceata, la parter un chiosc de ziare si reviste, revin in real, dupa nici 2 minute… vad almanahul academiei catavencu pe stand, sfarsitul lumii, intr-o viziune mai optimista…iar imediat langa el, la pachet cu revista “capital”, filmul the crow…

L-am cumparat. Acum putea sa inceapa si perfecta zi perfecta…

In Bucuresti si astazi, cu mintea insa departe….in zare, apare un calaret….

 

img_14271

Leave a Reply

