Waltz with Bashir

Posted: February 3, 2009 in filme, filme care nu apar in cinematografele din Romania

Mult timp am cautat sa vad acest film, ca o obsesie a devenit dupa ceva timp, parea ca fuge de mine, la orice festival, la orice comanda din Germania, Franta, Anglia…fie nu se gasea, fie urma sa apara, fie rula intr-o singura zi si in acea zi eu nu reuseam sa ajung.

Dupa ce l-am vazut mi-am dat seama ca pentru a-l descrie as avea nevoie de mai mult decat cuvinte, ca doar trait, imagine cu imagine te poate “misca”. Animatia, muzica, povestea…impresionante.

Trailerul de pe youtube, mai jos. 

 

Comments
  1. chrysallidis says:

    e intr-adevar un film impresionant, cu impact puternic. si ai dreptate, este altceva sa poti vedea un film bun pe marele ecran. ma bucur ca a meritat efortul cautarii….

Leave a Reply

