De veghe

Posted: February 25, 2009 in ce mai vad, imagini salvate...

Cateodata chiar e asa…te trezesti brusc in noapte, ai visat sau nu, nici nu mai conteaza, dar parca un magnet te atrage la geam, privesti lung, vezi strada pustie, vezi lumina discreta si portocalie a felinarelor, adulmeci linistea, eventual vezi cate o lumina de la televizor, intr-un geam la blocul de vis-a-vis, poate chiar e lumina unei petreceri sau a unei persoane care nu are somn, de cele mai multe ori insa, sunt doar felinarele…saptamana trecuta a fost la fel, am visat ciudat, m-am trezit, m-am dus la geam, am privit…ningea…si pentru ca nu se putea termina asa, a mai aparut un element in decor…

 

Comments
  1. cristirica says:

    Mi-a placut asta cu inregistratul vocii tale “Intr-o noapte neagra, neagra”…

Leave a Reply

