Relaxare

Posted: March 13, 2009 in povesti de cateva minute, Uncategorized

Imi plac diminetile cu putin soare si un geam imens in față, imi place sa cobor scarile incet, sa ies printre primii din bloc si de la magazinul din colt sa cumpar paine proaspata, cas proaspat, unt si rosii. Iar de baut, sa adaug in cos, un suc de portocale natural. De la chiosc mi-as lua un ziar si o revista…as urca, apoi, intr-un ritm care mi-ar permite sa ma uit pe geam, as aseza totul pe masa si as da drumul la muzica. Pare banal, dar daca mananc in fata acelui geam,  m-as relaxa chiar daca de cealalta parte a lui ar fi un santier. Ar fi aceeasi senzatie ca si cum te-ai uita la un acvariu cu pesti, doar ca aici acvariul ar avea dimensiuni mai mari.

Cand fac efort, imi place momentul in care imi permit sa inchid ochii si stau pentru un putin locului. E ca si cum ai stinge lumina in plina zi sau ca si cum tot sistemul s-ar reseta pe moment. As sta locului, as savura, poate chiar ar fi iarba pe jos si eu m-as intinde .

La spinning, dupa 50 de minute de “alergare” pe bicicleta, exista o mica sedinta de relaxare, luminile se sting(de la buton) si incep cele 5 minute de streching care te remonteaza dupa nebunia anterioara.

Cati oare nu si-ar dori la munca un pat, pe care sa-l foloseasca macar 30 de minute pe zi ?

Mi-ar place sa existe locuri amenajate pe strada unde sa te poti ascunde de multime si de caldura pana trece valul, mi-ar place sa existe parcuri in care gazonul sa fie perfect si statul pe iarba liber, mi-ar place sa pot sa deraiez din drumul zilnic spre serviciu oprindu-ma intr-un astfel de parc, plin de verde.

As citi mult, m-as reseta de fiecare data cand evenimentele din jur nu ar fi cele asteptate si in fond m-as reinventa numai din ceea ce mi-ar place…dar pentru ca as lua-o pe aratura, reinventat si plin de lucruri care-mi plac, as mai renunta la parte din ele si doar din cand in cand as adauga ceva nou.

Doar lumina laptopului in casa, noapte buna, calatorule.

Comments
  1. cristirica says:

    Imi amintesc de geamul mare de la cabanuta in care stateam in Toscana…cata relaxare…si de piscina aia din mijlocul viei…superba!

Leave a Reply

