Fara cuvinte…

Posted: March 18, 2009 in cutia cu cioburi, povesti de cateva minute

Am inceput sa merg la dentist, amanasem, fusesem comod, uitasem, nu am vrut, nu am putut, nu am avut timp, mi-a fost frica, mi-a fost lene o prea mare perioada….astazi deja a 3-a sedinta, poate prima mai serioasa si cu urmari, nu din cele dureroase, obligatoriu, le-as numi mai mult, incomode, daca ar fi sa ne gandim la un pansament pe care a trebuit sa-l tin cel putin 2 ore strans cu ajutorul dintilor, timp in care nu prea am avut voie sa vorbesc ci doar eventual sa scot niste sunete, speciale pentru o lume care ar putea sa le inteleaga…e clar ca mi s-a parut intr-o prima faza ciudat, apoi imediat m-am oprit la jocul numit mima si am vrut sa vad unde ajung, am reusit sa-mi cumpar un ziar, apoi sa-mi pun niste bani pe cartela electronica, la un chiosc ratb ca sa pot circula cu autobuzul, o buna bucata de drum a plouat si eu chiar am facut exercitii cu gura inchisa, desi imi parea ciudat ca toti parca in jurul meu vorbeau…un abonament la sala a fost mai greu de explicat, fapt pentru care m-am gandit ca ar trebui sa notez pe ceva, deja eram intr-un film, ma desfasuram cu carioci pe cate un petec de hartie…prelungire abonament, numele, asta am trecut…am precizat ca platesc cu cardul, dar am deschis un sfert de gura si am intrebat cat costa…urmatoarea ora insa nu am vorbit, urma sa merg la farmacie, m-am descurcat lejer si apoi in banca, cat sa-mi schimb cardul, in drum, in autobuz,  a aparut controlorul …floare la ureche…banca, usor…

Ies din banca zambind, apuc sa merg cativa metri, o doamna intre doua varste  ma intreaba, de parca as fi singurul care ar putea sa stie raspunsul la aceasta intrebare, cum  poate ajunge la gara ! Trecusera doua ore, am zambit iar, pentru ca ma gandeam sa fac o schita(dar ploua) si mi-am zis ca ar fi in regula sa scuip(intr-un cos) pansamentul, zis si facut, apoi i-am explicat doamnei(putin ingrozita de gestul meu) ce metrou trebuie sa ia si cum sa schimbe…

Cateodata e atat de simplu totul…doar sa gasesti jocul si sa stii ca oricand, daca nu merge, te poti intoarce la partea reala…

Leave a Reply

