Revansa teroristei

Posted: April 12, 2009 in povesti de cateva minute
Tags: , ,

De trei ani si ceva mi-am facut un obicei in a ma uita dimineata pe anumite bloguri. Nu multe, nu tot timpul aceleasi, doar parte le-am purtat cu mine de cand le-am descoperit si pana in prezent. Erau cele care ma imbogateau cu informatii sau imi placeau pentru ca ma regaseam in ceea ce spun sau arata. Blogul Luciei T era unul dintre ele. De cand a decis sa-l paraseasca simt ca si cum mi-e afectat o parte din ritualul zilnic si nu-mi place. Motivele sunt numai ale ei, probabil solide, daca a renuntat la ceva ce-i place. Nu pot sa fac nimic…dar mi-ar place mult sa procedeze ca Sergiu Nicolaescu in filmele “politiste” care candva in trecut insemnau enorm pentru copiii care am fost. Ce facea Sergiu? NU murea ! Eroii nu mor niciodata, e un slogan ce inca-l poti gasi pe cate o cladire, pe cate  un geam sau pe cate un burlan in centrul istoric al Bucurestiului.

Sau, chiar daca murea, la cererea publicului, se intorcea. N-o sa uit niciodata cum, desi a murit in filmul “Un comisar acuza”, ciuruit fiind de o multime de legionari(in cadere se rostogoleste  un deal intreg, filmat cu incetinitorul), in “Revansa”, cand legionarii ii deschid sicriul, gasesc acolo cateva caramizi si o palarie. Cica la cererea publicului s-a reinventat ! Pentru mine acest tertip a fost bine primit la acea vreme si inca si astazi, imi place cand cineva mai crede in imposibil. De aceea, as spune sa faci la fel…prin urmare, intoarce-te ! Iar daca nu poti asa, incearca sa o faci la cererea publicului.

Leave a Reply

