B’est fest, ziua 0…si cam atat

Posted: July 3, 2009 in ce mai aud, ce mai vad

Am vrut sa vad Moby si Polarkreis 18, pana la urma am ajuns doar in prima zi…am regretat enorm, dar asta e, o sa mai fie si alte zile…

Prima zi a fost dominata de ploaie, de confiscarea, la intrare, a umbrelelor, de controlul in bagaje si interzicerea intrarii cu aparatul foto. “Dar nu am blitz, vreau sa fotografiez doar oamenii” am spus…”Ne pare rau, asa sunt regulile”…pot intelege, pot intelege si faptul ca ni s-a luat umbrela pentru ca “nu pot vedea oamenii din spate”, ce nu pot insa intelge de ce aceste reguli nu sunt aceleasi pentru toti. Au fost multe umbrele si multe aparate foto, nu cred ca toti aveau acreditare, conta doar cat de bine stiau sa-l ascunda. Dar la cate umbrele mari am vazut, e clar, exista oameni si oameni si interpretari diferite. As fi facut poze la ploaie, la oamenii care dansau, la cei adapostiti sub cate o umbrela mare, la cei care incercau sa fenteze la bar, la cei uzi pana la piele, la cei fara tricou, la cei care mancau mici si beau bere, la cei care tipau la ploaie, la cei care tineau de umbrela precum de un catarg, sa nu fie data jos de vant, la cei care cantau, la cei care visau…

Killers au fost buni, show-ul a avut de toate si clar, dupa prima piesa nu-ti mai pasa de ploaie. White Lies au fost in regula, pentru ca nu le-am stiut piesele a fost mai greu sa ma bucur, dar sunau bine. Patrice a dat tonul la spectacol si la ploaie, de la distanta, de sub o umbrela, sunau bine…norocosi cei care au rezistat 4 ore in ploaie, eu doar 2 si ceva, cu doua pahare de jagermeister in ajutor si un ceai. Rece, ca asa am gasit.

Raman la parerea ca exista o varsta la care poti gusta concert dupa concert…am ratat Massive Attack anul trecut, Placebo anul asta, Moby cred ca oricat de misto ar fi fost, regretul nu o sa fie prea mare….asta e, data viitoare.

Pana atunci, dobro spune ca sunt sanse de Radiohead in Romania…asta n-ar trebui ratat !

Leave a Reply

